Garantinės priežiūros tarnyba

IŠKILO PROBLEMŲ? KREIPKITĖS Į „YIT Lietuva“ GARANTINĖS PRIEŽIŪROS TARNYBĄ

Namus statome atsakingai, todėl suteikiame garantijas, kad mūsų klientai jaustųsi saugiai ir užtikrintai. Būtent tam „YIT Lietuva“ pirmoji Lietuvoje 2002 m. įsteigė Garantinės priežiūros tarnybą (GPT). Vienu laišku ar skambučiu pasiekiami tarnybos specialistai, kurie garantinės priežiūros laikotarpiu yra pasirengę padėti išspręsti gyventojų būsto defektų problemas, kilusias dėl statybos darbų, atsakyti į kilusius klausimus. 

ŠIUO METU ĮMONĖS GPT PRIŽIŪRI BEVEIK 2000 BUTŲ VILNIUJE, KAUNE IR KLAIPĖDOJE 

Į skubius ir nuostolius sukeliančius defektus „YIT Lietuva“ GPT reaguoja per 1 dieną, į bendro pobūdžio – per 3 dienas. Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos statybų įstatymu garantinius statinio defektus įsipareigojame taisyti 5 metus, vamzdynų, konstrukcijų ar kitus paslėptų statinio elementų defektus – 10 metų. Pasirinkusiam „YIT Lietuva“ būstą gyventojui nereikia svarstyti, kur kreiptis ir ieškoti pagalbos – pakanka susisiekti su savo miesto GPT atstovu. Visi kylantys klausimai „patenka į vienas rankas“, tad problemos sprendžiamos gerokai efektyviau.

GARANTINĖS TARNYBOS KONTAKTAI

Elis Žvilaitis
Vilnius
Audrius Šimanskas
Kaunas
Paulius Gudeliūnas
Klaipėda